utorok 31. júla 2012

Dobré aj zlé správy

Volala som si o výsledky a moč je úplne v poriadku. Bohužiaľ (alebo našťastie?) tam opäť bola zastupujúca pani doktorka, ktorá mi liečbu naordinovala. A nakázala mi lieky dobrať aj napriek tomu, že pani doktorka mi včera povedala, že ak budú výsledky O.K., môžem vysadiť. Grrr. Ale radšej poslúchnem. Ak to má fakt pomôcť.
V každom prípade mám dnes Nike tréning. :) Podľa prihlásených nás má byť 82. Som zvedavá, tak moc nás ešte nikdy nebolo. Chodíte niekto? Že by sme sa poznali?

Po tréningu doladíme podrobnosti k časopisu. Články už sú na korektúre. Teším sa ako malá. A pre vás malé lákadlo - https://www.facebook.com/CasopisBezec. Kľudne už môžete likeovať. :)

Včera sme boli s O. na tom Batmanovi. Bolo to super. Aj som si poplakala! Úplne ma mrzí, že je to asi posledný Batman od Nolana. Musím sa premôcť a pozrieť si nejaký upršaný víkend všetky diely za sebou!

Kúsok od kina má svoju predajňu Nike a môj milý začal ráno behať tiež. Potreboval vybrať bežecké topánky a vybral si Nike free 5.0. Mám vďaka We run Prague zľavu 20%, takže sme aj ušetrili. Čo na ne hovoríte? Mali by byť vďaka podrážke schopné simulovať čiastočne beh naboso. Než som si kúpila svoje petiprsťáky, tiež som o nich uvažovala.


A pri tej príležitosti som si urobila radosť aj ja a kúpila som si už dlho plánovaný Water Belt. Chcem začať s behmi dlhšími než 1 hodina a voda je už občas potreba. Zároveň má pás kapsičku na kľúče/musli tyčinku a podobne. :) Hneď ako ho odskúšam v praxi, dám report.

Bežkyňa

7 komentárov:

  1. Hezky! Další časopis o běhání, ani jsem o něm ještě neslyšela. Jak ses k tomu dostala?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to novinka, vyjde eštelen prve číslo. :) A dostala som sa k nemu na našich Nike tréningoch.

      Odstrániť
    2. Jediné, co mě u nás na jihu štve, je, že tu nejsou ty Nike tréninky..:-) Když jsem studovala v Pze, tak ještě nebyly (resp. asi byly, ale ne tak rozšířené). Třeba se jednou zadaří i u nás. Tak to se na už časopis těším:-)

      Odstrániť
  2. Batmana jsem viděla takyyy.Je užasný že?? byli jsme v pátek..
    Jinak přítel si ted taky koupil běžecké boty, tak čekám kdy se mnou půjde běhat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop, je genialny. :)
      A sportuje, alebo je uplny zaciatocnik? :)

      Odstrániť
  3. Kolikpak tě Water belt stál? A nevadí to při běhu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cez víkend to otestujem. Ale vadit by to nemalo. Ten pas je z gumy takze drzi. :)
      Stoji 990,-.

      Odstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...