utorok 3. júla 2012

Deň štvrtý - Krknata, Zaglav

V našej kajute sa ubytoval komár a doteraz sa mi ho nepodarilo zlikvidovať. Niekoľkokrát som ho videla, ale netrafila. Včera som mala na celom tele asi 20 štípancov. Dnes ich mám 20 na jednej nohe. :D Večer ho zabijem. Hajzla. A nastriekam sa reprlentom. Zaujímavé je, že žerú iba mňa. O. je bez škvrny.

Ráno sme chceli v Brbinji nakúpiť, ale mali zatvorený obchod. tak sme sa pred cestou aspoň vykúpali. Teraz sa plavíme k ostrovu Krknata. Tam zakotvíme na obedný oddych. Je to malý ostrovček pri ostrove Dugi.
Na spodnom cípe ostrova Dugi je slané jazero. Rozhodli sme sa tam ísť pozrieť. Takže poobede budeme pokračovať tým smerom. Dostaneme sa tam asi až zajtra.

12:28
Práve plávame okolo obrovskej rybej farmy. Asi chov tuniakov.

15:58
To by človek neveril, čo cestou uvidí. Na člne s americkou vlajkou cvičí nahá parta pädesiatnikov. Vyzerajú veľmi komicky. Fakt som to nemusela vidieť.

Obed na Krknate bol dobrý nápad. More je tu modré ako v Karibiku. Voda krásna. Kotvíme tam, kde je na fotke číslo 6. Pri brehu väčšieho ostrova. Preplávali sme na malý ostrov a zase späť. Teraz sme si dali obed a ja si idem zase trošku zmočiť telo. Je tu krásne horko. :)

Večer sme zakotvili v meste Zaglav.


2 komentáre:

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...