štvrtok 2. mája 2013

Cindy Crawford - Formuj své tělo

Ja viem, že teraz je in Jillian a je super, viď popkroky Zuzky, ale aj tak mi to nedá a musím zrecenzovať aj cvičenie od Cindy Crawford. S programom Formuj své tělo som v podstate pred rokom, v januári 2012, začínala. Včera som si ho po dlhej dobe znova zacvičila, bola som lenivá ísť behať a ešte stále mám svoju rýmičko-chrípku ako to nazval kamarát, tak aspoň toto, hovorím si. :) No aspoň... Pekne som sa pri cvičení zapotila a dnes cítim náznaky svalovice. :D Takže buď je to so mnou také zlé, alebo je ten program proste dobrý, vyberte si. :)


Samotné DVD sa dá objednať za pár korún z netu, ja som si ho objednala na tomto webe - http://www.dvdsvet.cz/dvd/cindy-crawford-fitness-pro-kazdeho-posetka-akce-p101490. Obsahuje nielen mnou recenzovaný program Formuj své tělo, ale aj Další výzvu a Novou dimenzi. Tieto som priznám sa ešte nevyskúšala, ale možno práve vďaka tejto recenzii ich skúsim, nech to máme komplet a môžem to spísať. :)
Inak sa dá program stiahnuť aj napr. na ulož.to.

Keď som pred vyše rokom začala na sebe pracovať, dostal sa mi pod nos tip práve na Cindy a rozhodla som sa ju skúsiť. Oslovilo ma hlavne, že tam nie je žiadne skákanie, bývame v paneláku a bála som sa, že sa budú susedia sťažovať. A páčila sa mi aj hudba a dabing, aj keď niekomu príde smiešny. :)
Program je rozdelený na tri workouty, dva by som nazvala plnohodnotnými a jeden je krátky, určený pre dni, keď nemáte čas a trvá asi iba 10 minút.
Tie "plnohodnotné" trvajú približne 45 minút. Ja som cvičila vždy W1, druhý deň W2 a tretí deň pauza. Prípadne W1, W2, W1, W2 a piaty deň pauza.
Prvý workout mi príde náročnejší na stehná a zadoček, čo je zrovna pre mňa výhodou, mám problém zrovna s týmito partiami. Potrebujete k nemu stoličku, činky (alebo flašu s vodou) a matrac z gauča/vankúš, podložku a pitie. Na úvod je malá rozcvička, potom cvičíte, so stoličkou ako s oporou, rôzne cviky na nohy a zadoček, napríklad výkopy. Ďalej sú na rade ruky, ja cvičím iba s 1-2kg činkami, ťažšie má O. naložené až moc ťažké a nechcelo sa mi ich upravovať, hlavne ruky mi už viac cvičiť asi ani netreba. :D No a na koniec moje obľúbené cviky na brucho - sed lehy, sklapovačky, dvíhanie nôh, že sa dotýkate kolenami hlavy a ešte precvičenie šikmých svalov, to celé 3x. Bože ako to ja nenávidím, ale nevadí. A to už je koniec a následuje strečing.
Keď si meriam spálené kcal na sporttesteri (aktuálne za včera 172cm, 60kg), tak spálim cca 250kcal.

Druhý workout začína taktiež krátkou rozcvičkou a opäť potrebujete stoličku, činky, podložku a pitie. Tento mi príde zase náročnejší na bruško, ale nebojte, precvičíte dostatočne aj nohy a zadok. Začínate opäť nohami, objavia sa tú nové cviky, nejaké variácie na drepy a výpady a zopakujete si niektoré cviky z W1. Následuje pasáž zameraná na chrbát a ruky, v ktorej používate činky. No a zase milované bruško, bleee, kde sú rôzne varianty sed lehov aby ste precvičili všetky svaly na brušku. Na koniec príjemný strečing.
U W2 spálim približne 300kcal, ale to bolo pred rokom, aktualizujem údaje, hneď ako si to znova odcvičím.
Edit: Včera (2.5.2013) som splálila 216kcal.

Dokonca som našla viedo aj na youtube. :)


Čo vy? Máte tiež svoj skúsenosť so Cindy? Ako sa vám páčila? Za mňa je to proste moc príjemné video a mám ho veľmi rada aj s kúskom nostalgie. Určite by sa na ňu nemalo zabúdať! :)

7 komentárov:

  1. Nikdy jsem ji necvičila. Nejspíš mě odpuzuje, že je to staré. Nějak mě nebaví cvičit stará videa, i když vím, že jsou účinná..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já teď budu dokončovat Jillian (30 DS), tak je možné se Cindy vyzkouším. Děkuji Ti. Mně nevadí cvičit starší DVDčka, pořád jde jen o to jedno - pracovat na sobě!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsem kdysi cvičila na sportovním kroužku, když instruktorka měla dovču :) Tehdy to byla pohodička, byla jsem zvyklá ze školy. Doma jsem to zkoušela před cca 5 lety a jako uf :) Úplně jsem na tohle dvd zapomněla. Díky za připomenutí. Hlavně že tam není skákání. Taky nerada dupu nad sousedama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cvičení se Cindy je super! Účinné, nostalgické a příjemné. Je dobrým vzorem, protože má postavu jako bohyně :) Já říkám "stará dobrá klasika!" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež som sa rozhodla že s tým sadielkom na brušku musím niečo robiť a dcéra mi pripomenula Cindy, ktorú som voľakedy aj skúšala, ale vtedy ma veľmi neoslovila. Ale sestra ju vraj tiež začína cvičiť a páči sa jej, tak skúsim ju oprášiť, veď ako píše Martina "postavu má ako bohyňa".

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som Cindy cvičila asi dva roky a za ten čas som dala postupne dole 15 kg a super kondička.Je to skvelé cvičenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Cindy som zacala cvicit na strednej cez prazdniny, ked som sa jedneho dna doma nudila. Video kazeta bola mojej mamy. Tak sa mi to zapacilo, ze som ju odvtedy cvicila kazdy den a velmi som si ju oblubila. Uz je tomu 16 rokov co som zacala (boze to je doba) a samozrejme som si dala niekolkodnove ale aj niekolkorocne pauzy. Cvicenia ale poznam naspamat tak si obcas cvicim pri telke. Cindy je SUPER!

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...