pondelok 20. augusta 2012

Ako bolo na vode?

Úžasne! Už zisťujem kde a kedy by som mohla ísť znova. Dohromady nás bolo 15. Jeden raft a 5 kanoe. Dorazili sme už za tmy, stan sme postavili v pohode s čelovkou. Vybalili veci, prezliekli sa do teplého - v noci bola celkom zima. A zakotvili sme v hospode. Pilo sa a hrali sa karty. Mimochodom poznáte hru 6 bere?
Ráno po menšej kovbojke so stratenou kamarátky peňaženkou a mobilom, ktorá našťastie dopadla dobre (díky Honzo!), sme si o deviatej vyzdvihli lode. S kámoškou sme sa ako menej skúsené báli ísť spolu a rozdelili si nás chalani. Robila som háčika vpredu.
Hneď po vyplávaní nás čakal prvý jez - Jez Bílý Mlýn. Samozrejme sme sa urobili. :D V plániku písali, že prvý jez je preverovací., ale elán nám to nevzalo. Veci sme mali dobre priviazané, nič nám neuplávalo. A urobili sa tam aj tak skoro všetci. Ostatné dva jezy ten deň už sme zvládli. Slnko pražilo celý deň, takže krém bol nutnosťou.
Ľudí tam bolo fakt mraky, myslela som si, že to bude naprd. Nakoniec to bolo presne naopak. S každým sme sa zdravili, koštovali navzájom kto, čo vezie. Cestou sme sa zastavili aj na hrade Rožmberk. Do kempu Branná sme dorazili až okolo siedmej večer v dobrej nálade.


V kempe hrala živá hudba. Opäť sme ešte večer pokračovali v hospode. Dokonca som neumrela pred polnocou. :) Páči sa mi ako sú na vode ľudia družní a bavia sa v pohode. Tým, že v okolí nebolo moc svetelného šumu, bolo nádherne vidieť hviezdy. Pred tým, než som zaľahla, sme sa ešte pridali k nejakej skupinke kúsok od stanu k ohňu. Dostala som prezývku leginátor, lebo som mala iba legíny. Ale vraj si to môžem dovoliť nosiť. :D
Inak toto bolo asi prvé spanie v spacáku, kedy mi v noci nebola ani na chvíľu zima! Pritom mi prišlo, že je celkom chladno.
Ráno sme vyrazili asi okolo 10tej. Až po Český Krumlov sme sa scukli ešte s dvomi kanoe a nechali sme sa unášať a opaľovali sme sa. Takže pohodička, klídeček. Dali sme si aj poriadnu vodnú bitku! Štvrtý, piaty a šiesty jez sme zmákli v pohode. U siedmeho (Jez u Liry) som už na začiatku vedela, že sa zase urobíme! Jasné, že mi to vyšlo. Dokonca sme sa prevrátili tak blbo, že mi pod loďou zostala noha. Už som myslela, že to mám pomliaždené a neviem, čo všetko. Nakoniec tam nemám ani modrinu.
Zbytok sme už zase zvládli. Do cieľa sme dorazili pred šiestou. Trošku s nervami sme chytili posledný voľný priamy spoj do Prahy. V buse sme dopili posledné zbytky a skoro s dvojhodinovým meškaním sme dorazili na Opatov.

Skvelý zážitok a dúfam, že budúci rok budem môcť ísť znova. :)

Bežkyňa

13 komentárov:

  1. Parádní víkend, jak tak koukám... Možná budu závidět :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muselo to být výborné, hlavně, že přes den počasí přálo a na fotky se těším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko to znie absolútne super,závidím také Zážitky:-) a pod slovom urobili sme sa,si mám predstaviť že ste sa prekotili???:-?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. :)

      Hlavne to počasie tomu dalo tie grády. Byť chladnejšie, nebola by to taká paráda. :)

      Odstrániť
  4. To máme doma! Tu hru! Je parádní! :D děsně rychle se u toho člověk nasere :D :D Já bych se asi hned na té vodě se člunem a ostatním osazenstvem převrátila, protože bych se furt vrtěla... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kdby mi nepřišlo blbé závidět, tak závidím! Muselo to být super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj, viem ze mas rovnaky sporttester ako ja, sigma 9. ja som si ho dnes kupila, vsetko nadstavila a otestovala ho. neviem vsak nikde najst spalene gramy tuku. dokaze to sigma 9? inac ja tiez chodievam na splavy, ale nie na kanoe, ale na takej nafukovacej hm.. povedzme kanojke, ktora sa vola palava

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tak palava je v podstate tiez kanoe. :)
      Tie gramy tuku sigma nepocita. Iba kalorie.

      Odstrániť
    2. a este nevies, ci sa da nadstavit hlasnejsie pipnutie? lebo ked cvicim pri hudbe alebo pojdem behat s mp3-kou, tak to nebudem pocut

      Odstrániť
    3. dakujem velmi pekne, myslela som si, ze to bude takto, kedze som to tam nevidela

      Odstrániť
  7. Jé 6 bere. U nás tomu říkáme Krávy a s bandou ji bereme všude :-) Největší sběratel je kamarád a ten drží rekord :-) Je super že jsi si to užila

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...