nedeľa 12. októbra 2014

Wuf, wuf!

Posledné dni sa vôbec neniesli v rytme behu, ale v rytme niečoho úplne iného! Rozhodli sme sa, po
dlhom premýšľaní s mojím skoro mužom, že nám zadovážime nového člena našej domácnosti. Prvý krát sme na túto strunu brnkli asi pred pol rokom, ale nakoniec ta správna chvíľa prišla až teraz. Naše vysnívané plemeno je Írsky vlkodav a po stretnutí s jednou príjemnou slečnou na Nám. Míru, ktorá má krásnu vlkodavicu Růženku a krátkom rozhovore s ňou, to v nás zase začalo hlodať a tentokrát to bolo definitívne. :)

V týždni sme teda hľadali chovateľské stanice so šteniatkami a v sobotu sme sa vydali do Čiernej Hory do CHS Ar Daroth, kde sa pani majiteľka stará o šteniatka z CHS Ailean, pretože ich pániček je chorý (prajeme skoré uzdravenie!).

Po príchode sa na nás vrhlo 12 úžasných malých guličiek. :D Teda, zas tak malé nie sú. Strašne to klame telom. :))) Sú veľké asi ako dospelý malý bradáč (knírač) a pritom to sú ešte ani nie dvojmesačné miminká. :D

Bolo strašne tažké vybrať si tú pravú slečnu, všetky sú strašne krásne! Nakoniec sme ale vybrali dve favoritky a z nich potom Beátku alias Barču! :)

S ružovou stuhou!
Budúcu sobotu si ju môžeme vziať domov, počítam dni a hodiny! Už vidím, ako nebudem môcť dospať! Wuf wuf! :)))) Tak sa aspoň teším ako zajtra pôjdeme do zverimexu pozrieť na misky a všetky "nutnosti", ktoré budeme pre Barču potrebovať. Zatiaľ máme iba vodítko. :)

4 komentáre:

  1. do bytu idealni pes...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to jsou ňuňánci :) závidím! My se nemůžeme dohodnout, já chci dobrmana a Lukáš vlčáka. Tak uvidíme, jak to dopadne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som sa vydal na cestu k maratónu. No, zatiaľ som veľa na začiatku, to musím povedať úvodom. Ale nadšenie mi nechýba. Kúpil som si chytré hodinky na behanie a pravidelne každý deň aspoň na pol hodiny vybehnem. Zatiaľ sa snažím ísť skôr na čas, aby som si vytvoril návyk. Počítam, že na výkon začnem behať tak prelom októbra a novembra. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý váš komentár ma poteší. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...